miercuri, 24 august 2016

Anunt special pentru data de 1 Septembrie 2016 adresat tuturor prietenilor nostri iubitori, inclusiv amicilor de pe Facebook

Dragi prieteni, si stimati colaboratori de pe facebook : Va anunt cu multa placere ca pe data de 1 Septembrie 2016 voi posta o relatare incurajatoare despre experientele traite de mine si cati-va prieteni foarte apropiati, in timpul anchetelor si intemnitarilor din perioada regimului comunist din Romania.

Ma bucur foarte mult ca pot sa fac acest demers si sper din toata inima ca veti fi placut impresionati de aceste relatari deosebite si intaritoare in credinta noastra sfanta!
Am dorit din toata inima sa impartasesc cu voi unele dintre "aventurile", intamplarile si experientele mele de viata legate de persecutiile din timpul dictaturii sistemului comunist din Romania, cat si a abuzurilor de tot felul exercitate de unii oameni ai organizatiei! Am fost figurativ vorbind, zeci de ani intre ciocanul comunist si nicovala Wachtower!
Un oarecare sentiment de retinere in a scrie anumite intamplari a fost mereu prezent in mintea si inima mea. Acum am decis sa incerc si aceasta experienta noua din viata mea, si sa-mi relatez amintirile chiar pe paginile pe care postez de obicei! Am povestit unele "aventuri" si experiente, deoarece consider ca ele pot fi utile multor discipoli sinceri atat din interiorul, cat si din exteriorul organizatiei!
Ele ar putea fi utile si rudelor, prietenilor si chiar familiei mele, deoarece si ei au luat parte intr-un fel sau altul atat la bucuriile cat si la suferintele prin care am trecut la un moment dat.
De asemena, sunt multi Martori ai lui Iehova tineri care nu au trait in comunism, dar care ar putea arunca si ei o privire asupra acestor relatari deosebite prin care au trecut mii de frati ai lor in perioada dictaturii comuniste si nu numai!
Sper din toata inima ca aceste "aventuri" sa placa celor mai multi dintre cititori si sa va fie utile in propria voastra calatorie prin viata ca discipoli ascultatori si fideli, considerandu-va ca si noi 'straini si calatori' pe acest pamant.
Ceeace am scris este adevarat suta la suta. Ii multumesc permanent lui Dumnezeu ca le-a pastrat vii si nealterate in memoria mea! Suntem siguri ca el apreciaza orice inima sincera care se implica in inchinarea adusa lui in spirit si adevar prin mijlocitorul si Domnul nostru Isus Hristos!
In prima parte a relatarilor mele voi relata experiente deosebit de instructive si "placute" din timpul anchetelor si inchisorii, deoarece am apreciat intotdeauna bucuria, umorul si buna dispozitie de fiecare data cand suntem confruntati cu persecutii si stramtorari. Cunoastem faptul ca discipolii se bucurau atunci cand treceau prin incercari! Faptele 5:41,42.
Am ales cateva dintre experientele personale traite impreuna cu unii prieteni foarte apropiati si dragi mie, care sa reflecte spiritul pozitiv si tonic care ne ajuta sa facem mai usor fata incercarilor din viata noastra crestina! Voi folosi in cele mai multe cazuri numele reale ale fratilor si celor implicati.
Sa incepem relatarile promise, dupa o mica prezentare :
"Mă numesc Emilian Cismaru, am domiciliul stabil în oraşul Brăila, pe str. Rahovei nr.169. Am fost unul dintre batranii si membrii congregaţiei Brăila-Nord si supraveghetor de oras. Incepand din aprilie 1990 si pana la demisia mea din toamna anului 2012, am facut parte dintre cei 25 de membrii ai Adunarii Generale a "Organizatiei religioase Martorii lui Iehova din Romania" si am cunoscut modul de abordare a activitatii religioase de la varful organizatiei din Romania.
M-am născut pe data de 1 septembrie a anului 1951, din părinţi care erau Martori ai lui Iehova, Dumitru si Ioana. Ei au fost botezaţi în anul 1950 ca Martori ai lui Iehova, cu un an inainte de nasterea mea.
Surorile mele Maria si Viorica, soţia Iustina si fiul nostru David, multe dintre rudeniile noastre şi majoritatea prietenilor nostri sunt de asemenea Martori a lui Iehova. De copil am apreciat foarte mult învăţăturile Sfintei Scripturi si am avut dorinta fierbinte de ai sluji din toata inima mea lui Iehova in spirit si adevar! De la inceput am experimentat o apropiere si o relatie foarte stransa cu Domnul nostru Isus Hristos spre care Tatal ne-a indrumat inca de la inceput, ca fiind salvatorul nostru! Desi pare ciudat pentru un Martor al lui Iehova, va spun foarte sincer ca intotdeauna m-am raportat la cuvintele si invataturile lui Isus, relatate de sfintele scripturi.
Mi-au ramas bine intiparite in minte cuvintele si marturia lui Dumnezeu facuta celor trei apostoli, pe muntele cel sfant : "Acesta este fiul meu preaiubit, in care imi gasesc placerea, de el sa ascultati!" Matei 17:5. Impactul acestor cuvinte a fost atat de puternic incat apostolii s-au inspaimantat si au cazut cu fetele la pamant! Matei 17:6. M-au coplesit si pe mine!
Dupa anul 1950, sute de frati si surori au trecut prin probe grele, prin anchete si inchisori, multi dintre ei fiind deportati la distante mari de localitatile lor! Familia noastra a fost trimisa in satul Bumbacari, o colonie cu domiciliu fortat din jud. Braila, intre anii 1956-1962. Acolo am petrecut copilaria impreuna cu surorile mele.
Pe unii dintre cei inchisi si persecutati, am avut privilegiul sa-i cunosc personal si imi face o deosebita placere sa-mi amintesc intotdeauna de ei desi actualmente sunt decedati!
Dumnezeu si Domnul Isus Cristos painea vietii, sa-i tina in amintirea lor iubitoare pentru viata vesnica deoarece in ciuda imperfectiunii lor au fost oameni sinceri care au crezut din tot sufletul in scripturi si in promisiunile lui Iehova si Isus!
Toti cei care au suferit au fost discipoli sinceri si umili. Ei au purtat cu demnitate multi ani "semnele" Domnului Hristos pe trupurile lor! Istoria extraordinara a acestor frati ne aminteste in multe privinte de primii crestini si de martirii din arenele romane s-au de pe parcursul istoriei, cat si din intunecata perioada a inchizitiei catolice!
La toate acestea se adauga suferintele indurate in toata perioada dictaturilor fasciste, comuniste si religioase in care au fost foarte afectati mii si mii de Martori ai lui Iehova, si nu numai! Multi dintre Martorii lui Iehova au murit in inchisori si lagare, otraviti, torturati de calaii lor, s-au la putin timp dupa ce au scapat de acolo din cauza bolilor grave contractate in puscarii si lagare din cauza torturilor si suferintelor!
Cu siguranta, atat asupra lor si a altor mii si mii de discipoli persecutati cu salbaticie s-au implinit cuvintele Domnului nostru Isus Hristos scrise in cartea Revelatia :
"Nu te teme de lucrurile pe care le vei suferi. Iată că Diavolul va continua să-i arunce pe unii dintre voi în închisoare ca să fiţi puşi la încercare pe deplin şi ca să aveţi un necaz de zece zile. Dovedeşte-te fidel până la moarte şi îţi voi da coroana vieţii! Cine are urechi să audă ce le spune congregaţiilor spiritul: Cel care învinge nu va fi nicidecum vătămat de moartea a doua!" Revelatia 2:10,11.
Articolul cu relatarile promise in acest anunt, le voi posta intr-o relatare publica, pe data de 1 Septembrie 2016. Dumnezeu s-a va binecuvanteze si sa ne ajute! Maranata! Amin!
Imagini pentru Inchisi in inchisori pentru credinta lor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu